Vi städar hotell snabbt och proffsigt

Vi har kunnig personal, med flera års erfarenhet inom hotellstädning, som kan de vanliga rutinerna vid ett hotell, och som just nu kan ställa upp med kort varsel.

Kunderna ser på Ditt hotell som sitt andra hem. Därför det är av största vikt att anlita ett bra städföretag, som Clean help Stockholm, om Du vill försäkra Dig om att få återkommande kunder. Hotellägaren måste fokusera på renlighet, säkerhet och trygghet.

Då ett hotell har många olika gäster, är hygien ett känsligt ämne, som måste tas på stort allvar. Idealt sett, är hotell renare än människors hem, vilket innebär att städföretag som vårt kommer till nytta.

Vår personal är utbildad att utföra sina uppgifter med respekt för Din egendom och Ditt företag. Vi kommer därför att bidra allt vad vi kan till att förbättra ditt hotells potential och kvalité. Allt du behöver göra är att ringa oss, så kommer vi och utför arbetet.

Prova vår hotellstädning kostnadsfritt under en heldag!

För att Dina hotellgäster ska känna sig som hemma och återkomma

Vår VD och arbetsledare Sonia kommer gärna till Er för ett kostnadsfritt kundbesök, där Ni tillsammans diskuterar Ert hotells städbehov. Hotellägare har också möjlighet att pröva vår hotellstädning under en heldag – Gratis!!! Ring 08-86 81 50 eller kontakta oss via e-post på info@cleanhelp.se och boka!

Vi vet att vi har jämförelsevis låga priser, och självklart är priset viktigt för Er som kund, men det finns även andra saker man bör titta på när man väljer städfirma, exempelvis:

Trygghet och säkerhet

  • Clean help Stockholm AB har en ansvarsförsäkring som gäller på Ert företag när vi städar hos Er.
  • Vår personal har legitimation från ID06.
  • Vi har säkra nyckelrutiner, samt säker kod- och larmhantering.
  • Alla våra medarbetare är kontrollerade mot brottsregistret.
  • Även en kreditkontroll har gjorts.

Anställningsvillkor

Samtliga våra medarbetare är anställda i vårt bolag Clean help Stockholm AB och vi betalar alla skatter, avgifter och försäkringar, samt betalar avtalsenlig lön.

Personlig kontakt och kontinuitet

Ni får en och samma medarbetare som kommer till Er vid varje tillfälle. Ni får Er egen städerska Vi är flexibla och anpassar oss efter Era behov. Vi städar efter Era personliga önskemål. Tack vare att bolaget är litet finns en nära kundkontakt, som många saknar hos större företag.

Om olyckan skulle vara framme

Försäkrat, vitt, rent, tryggt! Det är vårt motto. Med detta vill vi visa att, om Ni anlitar Clean help Stockholm AB, är Ert företag i trygga händer, om något oförutsett skulle råka inträffa.

Här till nedan följer en översikt av vad vi brukar göra, men vi anpassar oss alltid efter hotellets egna önskemål, och samarbetar med hotellets personal, med målet att gästerna blir så nöjda att de gärna återkomer till Ditt hotell.

Rum

  • Dammtorkning av ytor på bord, stolar, bänkar och fönsterbrädor upp til 180 cm höjd.
  • Avtorkning av synliga fläckar på dörrar.
  • Dammsugning av golv och mattor.
  • Tömning av papperskorgar.
  • Fläckborttagning på speglar.
  • I rum där gästen ska stanna: Byte av sängkläder vid behov.
  • I rum vid avresa: Självklart alltid byte av sängkläder och handdukar.
  • I rum vid avresa: Påfyllnad av förbrukningsartiklar och minibar eller kylskåp.

Badrum

  • Rengöring av golv efter behov.
  • Rengöring av handfat och toalett.
  • Rengöring av duschkabin eller badkar.
  • Fläckborttagning på dörrar, speglar och väggar efter behov.
  • Tömning av papperskorg.
  • Vid behov, eller vid avresa: Byte av handdukar.

Du kan givetvis alltid instruera städpersonalen om egna rutiner och egna önskemål om vad, när och hur, Du vill att vi ska städa, så följer vi detta!

Vår VD och arbetsledare Sonia kommer gärna till Er för ett kostnadsfritt kundbesök, där Ni tillsammans diskuterar och bedömer Ert hotells städbehov. Hotellägare har också möjlighet att pröva vår städning under en heldag – Gratis!!!

Använd kontaktformuläret nedan för att skicka en intresseanmälan till oss, eller ring oss på 08-86 81 50 eller skicka e-post till oss på info@cleanhelp.se

Företag

Intresseanmälan

Kontakta mig och boka ett kostnadsfritt kundbesök!Kontakta mig och svara på mina frågor nedan!

* Obligatoriskt

Kontaktperson

Namn *

E-postadress *

Telefonnummer *

Företag

Företagsnamn *

Företagsadress

Upplysningar, frågor och önskemål

Detta gäller vid avbokning och ombokning

  • Avbokning eller ombokning senast 2 veckor i förväg: Alltid fritt.
  • Avbokning eller ombokning senare än 2 veckor i förväg, men fortfarande 24 timmar innan städpasset startar: Det är ok max 2 gånger per år, per företag. Därefter måste kunden betala vad städningen skulle ha kostat.
  • Avbokning senare än 24 timmar i förväg: Kunden måste alltid betala vad städningen skulle ha kostat.

För hotell

  • Fakturering sker i efterskott en gång per månad.
  • Betalningsvillkor är 30 dagar.
  • Dröjsmålsränta är 10%.

Faktureringsalternativ

  • Om Du inte säger till om något annat kommer fakturan i form av en pappersfaktura per brev med en faktureringsavgift på 25 kronor plus moms.
  • Vi kan även erbjuda Dig att skicka fakturan i nedanstående former: Hör av Dig till oss om Du vill ha fakturan som:
    • E-postfaktura – om man väljer att få fakturan som e-postfaktura utgår ingen faktureringsavgift.
    • E-faktura hos Handelsbanken
    • Autogiro

Företag

Begäran om offert

* Obligatoriskt

Kontaktperson

Namn *

E-postadress *

Telefonnummer *

Företag

Företagsnamn *

Företagsadress

Organisationsnummer

Information om lokalen som ska städas

Typ av städning

Lokalyta

Antal rum (om relevant)

Antal fönster (om relevant)

Städfrekvens

Material, maskiner och verktyg

Upplysningar, frågor och önskemål